2014/04/16

Húsvéti dekor a fiókból

Velem is megesik olykor hogy egyáltalán nincs kedvem ünnepi dekorációt készíteni otthonra. Mint hátam közepére a púpot, úgy kívánom a kellékbeszerzés, rohangálás, utánajárás nyűgét.
Ilyenkor szoktam megnézni mi van itthon, vagy mi az ami beszerezhető maximum 1 km-es körzetben.
így történt, hogy nem lettek fehér tojásaink, mert a közeli sparban ilyet nem árulnak.
És így történt az is, hogy kárpitos díszekkel, bojtokkal és szegőkkel dekoráltam a helyi kisboltban kapható hagyományos tojásokat.


Tavaly nem fűlött a fogam a tojáskifújáshoz, de idén kipróbáltam egy olvasóm tanácsát és jó nagy fecskendő segítségével, nyál és erőlködés nélkül távolítottam el a belsejüket.
Ezután egy kétélű, nagylyukú kárpitostűvel könnyedén átfűztem a bojtot tartó zsineget a tojáson, végül színes bortnival, díszszegővel dekoráltam, melyeket ragasztópisztollyal ragasztottam fel.




Nem nagy cucc, de nekem nagyon tetszett a nappali stílusában készült húsvéti dekoráció, ami jól példázza, hogy elég néha csak szétnézni otthon hogy hozzánk illő dekorációs alapanyagokra leljünk!






További DIY húsvéti dekorációs ötleteim:

- kamu Herendi
-hamis Fabergé
- cement tojáshéj dekor
- nyuszis terítő

Ha tetszettek az ötleteim, kövess engem a Facebook-on is ITT.

fotók: Balogh Orsi

3 megjegyzés:

Főmuci írta...

Kár, hogy a Pinterest logo kitakarja a lényeget... de ettől még ügyes vagy és szépek lettek :D

Szentgyörgyi Kata írta...

De csak ha ráviszed a képre a kurzort :-) Ha oldalt görgetsz, meg sem jelenik a pinterest ikon.

Névtelen írta...

Kedves Kata!!
Sok boldogságot kívánok!
szépek lettek a díszek. flowerBetty

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips