2014/04/20

Tavaszi dekoráció

Akik rendszeresen olvasnak tudják, hogy szeretem a szép selyemvirágokat és egyáltalán nem érzem cikinek, hogy sokszor élő vágott virág helyett igényes művirággal dekorálom az otthonom.
A vágott virág hamar elhervad, így gyakran kellene pótolnom, ami nem kevés pénz havi szinten.
A művirág viszont sokáig bírja (örökké vagy amíg meg nem unjuk) és egy-egy ilyen hamis csokor igazán látványos színfoltja a nappalinknak, étkezőnknek ahogy azt már láthattátok többször is itt a blogon.

Most egy nagyon egyszerű, nagyon gyors ugyanakkor rendkívül látványos tavaszi dekorációt készítettem otthonra.
Ehhez kerek oázist vettem (virágpiacon sikerült beszereznem) meg tíz szál IKEA mű muskátlit ILYET.


Ez a legolcsóbb művirág, ráadásul több virág is van egy száron így mindenképpen ezzel a leggazdaságosabb a kivitelezés.
Fogtam a virágokat és levagdostam őket a szárról. Ezután csak beleszurkáltam őket az oázis habjába.
Tíz perc alatt végeztem az egésszel.





 Lett egy szép kis virággömböm amit végül rátettem egy szintén Ikeában vásárolt gyertyatartóra ERRE.
Tartós, egyszerű, szép. Szerintem. És szerintetek?



A fotókon látható egyéb DIY ötletek:

- DIY Herendi tojás
- váza befőttesüvegből
- Ikea hack asztal

Plusz még egy ötlet művirággal ITT.

Fotók: Balogh Orsi

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

De klassz! Ez van kicsiben és ilyen, amikor nagyban kellene gondolkozni, kár hogy ilyenből óriás labdát nem lehet. Mennyi az élettartama egyébként?
http://lakberinfo.hu/kert/kertek/2013-08-04-hogyan-varazsoljunk-zold-oazist-a-teraszunkra-kilenc-remek-tipp/

Szentgyörgyi Kata írta...

Mire gondolsz? A hablabda élettartamára?

Névtelen írta...

Szupi ezt most meg is csinalom! A tojas is jo volt az otletedbol kiindulva az egesz csalad dekupazsolt! :) koszi

Szilvi írta...

Köszönöm az ötletet! Ma végre időben eszembe jutott az Ikea-ban, hogy virágot kell vennem és amint hazaértem el is készült az én verzióm. Gyönyörű :)

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips